Redan söndag!

Jag mååste börja blogga i den här bloggen istället. Får börja vänja mig nu.
Mammas kompisar är här så jag sitter instängd på mitt rum och tråkar. Senare ska jag plugga till ett omläxförhör i so om norden. Jag är verkligen expert. På det första skrev jag typ att Siljan var en ö under Sverige. Så duktigt!
Såg att Tessan skrev att det ska snöa. Hoppas verkligen inte det. Pallar inte gå omkring i snön med converse.
Jag har kommit på att bloggen kommer vara en bra ursäkt för att bli kompisar när jag och Tessan bråkar. För det går väl inte att ha en blogg tillsammans när man bråkar, aight? Men det är ju bra.
Igår var jag hos pappa och sov där. Och imorn drar jag dit igen. Vet inte om jag kommer blogga lika mycket då, men jag kommer nog till mamma snart igen.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0