Flummbarn

ChaCha bloggen. Drev! Nu sitter vi och flummar. Sista lektionen hade vi hemkunskap. Jag (ella) gjorde hamburgare och Tessan gjorde köttfärspaj.
Vi är lite småsura. P.g.a en grej. Haha! Asså allvarligt vissa är dumma i huvudet.. Nämner inga namn... :D
Tessans hund hatar mig :O Den har typ morrat åt mig, skällt åt mig och flytt från mig.. Den sista grejen förstår jag, haha !
Okej.. Jag och Tessan är största misstolkarna. Tessan skulle nypa mig i benet och ba "vad hård du är" HAHA är inte det kul? Och sen skulle jag sätta in USB sladden i hålet och ba "vart är hålet" HAHA.. Okej, vi är bara för mycket.
Nu ska ni få några bilder och sen ska vi flumma vidare. Puss / tessan&ella



Kommentarer
Postat av: Lovisa

söt blogg! =D

2009-10-10 @ 00:03:42
URL: http://lovice.blogg.se/
Postat av: elin

HAHA bra humor :D

2009-10-10 @ 20:14:29
URL: http://saraooelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0