Du vet vem du är! <333

Jag saknar dig otroligt mycke! Tänker på dig hela fucking tiden! Vad hände ? Vi bråkar sjukt mycke men om så onödiga saker egentligen.. Vi har alltid så kul tillsammans och vi får alltid varandra att skratta. Har känt dig nu ett år.
Det går inte att beskriva hur mycke jag saknar dig! Älskar dig otroligt mycket!
Tänk alla roliga och fina underbara minnen vi skapat tillsammans.. När jag ser dig vill jag krama dig hårt! Kan berätta allt för dig!
Du vet vem du är.. Jag klarar mig inte utan dig.. ÄLSKAR DIG! vill inte förlora dig! Vet inte vilken väg jag ska gå längre för att komma till rätt dörr som leder till ditt hjärta , som jag inte vill krossa eller såra men som jag gör ibland men verkligen inte med flit.
Du fanns där , du ringde mig när jag verkligen var sårad och grät och fick sjukt mycke tankar om allt. Du finns alltid där , du får mig att le du får mig att skratta. Du känner mig inte lika bra som du tror att du gör. Men mina hemligheter vilar tryggt hos dig. Du är otroligt varm av dig. 
Vet att en fucking text kanske inte betyder ett skit men jag saknar dig sjukt mycket! Vill bara berätta lite ! ( Våren / hösten 2009 du sov över hos mig )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0